windyochjag

Alla inlägg under januari 2016

Av Erika - 31 januari 2016 21:12


Har inte skrivit nu på ett tag.
Är fortfarande förkyld så jobbar på att bli frisk.
Men bjuder på lite bilder på min fina tjej.
/E


Av Erika - 24 januari 2016 14:36


Igår så åkte jag och en vän ut till ett ställe där hundarna fick busa av sig lite.
Och det var prefekt väder, varken för varmt eller kallt. 
Resten utav dagen så tränade vi lite och sedan bara tog det lungt.
Idag blir det nog att träna & sen en sväng till hundgården med bästa kompisen.

/ E

               

      

Av Erika - 22 januari 2016 21:11


Det är inte alltid lätt med en hund som är ofokuserad pga löp. 

Men skam den som ger sig 😉

Hon verkar iallafall ha kul och det är det som är huvudsaken,  kommet att komma bättre videos sen när hon är lite mer fokuserad.

Men är ändå stolt över henne med tanke på hur detta trick va förra månaden så har vi kommit mycket längre, så stolt över min tjej 😍


/ E 


   

Av Erika - 22 januari 2016 10:37


Efter att fått sova lite ( är ordentligt förkyld ) så tog vi en skön promenad.
Så skönt att bara gå i skogen själva och bara njuta utav varandras sällskap., en bra början på dagen.
Vad som händer resten utan dagen får vi se, men blir nog att träna lite tricks och bara njuta utav att det är fredag.

/ E



 


Av Erika - 21 januari 2016 23:11

 



 


 

Av Erika - 21 januari 2016 20:55

   Det här Windy.
Hon är en bordercollie blandning på 2,5år. Hon kom till mig när hon endast va 6 månader gammal, från ett hem där hon inte hade det speciellt bra.
Det var mycket slit i början med henne, hon var i stort sätt rädd för allt och alla.
Men ju mer tiden gick så fick hon bättre självförtroende genom en massa tränning, hon fick sakta med säkert tillbaka tillliten till människor igen.
Och nu idag så älskar hon i stort sätt allt och alla, tänkte vilken skillad det är nu än va det var för snart 2 år sedan.
Idag så har hon en hel del hundkompisar, och det bästa hon vet är sin klicker.
Så det ska bli spännade och se va det här året ger.
/E
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! :)
Min blogg handlar om mitt liv med min 2,5 åriga tik Windy.
Här kan du följa oss och se va vi håller på med om dagarna, allt från träning till tips, tricks & sköna promenader i skogen.

Instagram: ERIJAA

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards